Ga naar de inhoud

Gemeenteraadsverkiezingen: ultieme vorm van ‘local marketing’

VerkiezingenLocal marketing: nogal wat landelijke adverteerders willen ’t wel, maar doen ’t niet. Specifiek op de regio toegespitste communicatie zie je nog erg weinig. Dat doen politieke partijen een stuk slimmer. Die zijn op dit moment hard aan het knokken voor een goede plek in de buurt. Morgen is het 7 maart 2006. Dan wordt duidelijk of al dat lokale geweld kan worden omgezet in zetelwinst. Zaterdag was ik in Lombok, een gezellige multiculturele wijk in Utrecht, vol met de allerbeste Marokkaanse, Turkse en Surinaamse winkels. In ’t raam van de lokale slagerij hing een grote rij met verkiezingsposters. Alle partijen presenteren er hun eigen Marokkaanse, Surinaamse of Turkse vertegenwoordiger. Kijk, dat is nou de ultieme vorm van local marketing. Knap gedaan!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *