Zit ik vrijdagavond naar mijn favoriete leeghoofd te kijken (Jorinde Moll! bij De grote Beurt) & wat ziet mijn oog? Een niet zo hippe autodesigner met een &-shirt! Eerder op dit log heb ik een betoog gehouden om overheidscampagnes op de Publieke Omroep te laten adverteren. Ik kom daar van terug. Dit is namelijk een schot in de roos. & bereikt precies de doelgroep die ze voor ogen heeft: 16 t/m 25 jaar. Heel goed. & als ze nu nog een programma vinden dat gericht is op jongeren die echt niet integreren dan is het helemaal top. Hoe ik dat bedoel? De doelgroep van De Grote Beurt is jongens die geïnteresseerd zijn in lauwe auto’s. Deze gasten accepteren iedereen die daar mee bezig is. Zwart of blank, 1ste of 3de generatie, het boeit ze niet. Liefde voor de auto gaat voor. Dus ik zeg: banneren op een White Power site, bij de Grijze Wolven & andere mistige organisaties. Het kan niet gek genoeg wat mij betreft. Misschien moeten ze zelfs een tv-format ontwikkelen rond deze clubs. Stel je voor: “Raszuiver, mede mogelijk gemaakt door &.”