Ga naar de inhoud

Toppers en floppers in 2006!

Worldcup Trophy BbcHet einde van 2006 nadert. Tijd voor de lijstjes. Welke overheidscampagne sprong eruit? Welke deden het goed of slecht? Hier een lijst met 3 (willekeurige) toppers en floppers:

De toppers:
1)
Geldwaardering.nl
Een initiatief van
Autoriteit FM. Juist heel sterk omdat de site wordt gevuld door kritische consumenten.

2) Website SGP
Helder en leuk voor een druilerige zondagmiddag. Wat is ’t standpunt omtrent
sex voor het huwelijk? Je leest ’t hier!

3) Campagne tegen blowen
Leuke actiesite waar je foto’s van jezelf kunt uploaden. Anderen kunnen stemmen. Ben ik een blower of niet?

Floppers:
1)
De Doeks Uut Hasselt
Denken ze echt dat Nederlanders zuiniger gaan rijden na ’t zien van dit grappig bedoelde spotje?

2) Zestienmiljoenmensen.nl
Deze site van betrokken Nederlanders besprak ik
eerder op dit weblog. Is de website veel interessanter geworden?

3) Nederland Schoon
Hoe schoon is Nederland door deze campagne geworden? Wat heeft al dat mediageweld opgeleverd?

Op naar een vruchtbaar jaar, op naar 2007!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *