Het einde van 2006 nadert. Tijd voor de lijstjes. Welke overheidscampagne sprong eruit? Welke deden het goed of slecht? Hier een lijst met 3 (willekeurige) toppers en floppers:
De toppers:
1) Geldwaardering.nl
Een initiatief van Autoriteit FM. Juist heel sterk omdat de site wordt gevuld door kritische consumenten.
2) Website SGP
Helder en leuk voor een druilerige zondagmiddag. Wat is ’t standpunt omtrent sex voor het huwelijk? Je leest ’t hier!
3) Campagne tegen blowen
Leuke actiesite waar je foto’s van jezelf kunt uploaden. Anderen kunnen stemmen. Ben ik een blower of niet?
Floppers:
1) De Doeks Uut Hasselt
Denken ze echt dat Nederlanders zuiniger gaan rijden na ’t zien van dit grappig bedoelde spotje?
2) Zestienmiljoenmensen.nl
Deze site van betrokken Nederlanders besprak ik eerder op dit weblog. Is de website veel interessanter geworden?
3) Nederland Schoon
Hoe schoon is Nederland door deze campagne geworden? Wat heeft al dat mediageweld opgeleverd?
Op naar een vruchtbaar jaar, op naar 2007!