Ga naar de inhoud

Uitgebreide campagne evaluatie van Postbus 51

Logo Postbus 51Op dit weblog geef ik vaak kritiek op de manier waarop overheden omgaan met geld. In mijn ogen is het vaak zinloos, nietsdoen is vaak beter. Zo hou je nog eens geld over. Toch werken er bij ‘De Overheid’ geen domme mensen. In tegendeel. Marketing en communicatie is een vak dat steeds professioneler wordt opgepakt. In mijn ogen een beetje té professioneel als je ’t mij vraagt. Kijk maar naar deze evaluatie van Postbus 51. Het kost even wat downloadtijd, maar dan heb je ook wat. Een document van maar liefst 111 pagina’s om uit te leggen: ‘in 2005 zijn er iets minder doelstellingen van campagnes vergeleken met 2004′. Ik heb altijd geleerd om kort en bondig te zijn. Bij zo’n rapport krijg ik toch meer het gevoel: If you can’t convince them, confuse them.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *